ZÁRTKÖRŰ SZÍNHÁZI MARKETING TERV PÁLYÁZAT

MARKETING SZAKOS HALLGATÓKNAK


A Bárka Színház pályázatot hirdet marketing szakos végzős diákoknak. 

A pályázat célja a színház szellemiségéhez illeszkedő, korszerű marketing terv kidolgozása a 2011-2012-es évadra. A győztes pályamű tulajdonosa(i) a díj elnyerése mellett további marketing feladatokra kaphat szerződéses megbízást a Színháztól.

Határidő, elbírálás: az e-mailen beküldött pályázatok beérkezési határideje 2011. május 20., éjfél.

A beérkezett pályázatokat a Bárka Színház vezetése és az UniCredit Bank marketing és kommunikációs ügyvezető igazgatója, Sipos József értékeli, majd bírálja el a nevezési határidő lejárta után legkésőbb 10 naptári nappal.

A nyertes pályázat díja: Emberenként egy darab okos telefon és előadásonként 2 darab jegy a színház 2011/2012-es évadának tervezett 5 bemutatójára. Az elbírálás során a további két legjobbnak ítélt pályázat készítői 4 előadásra szóló Szabadbérletet kapnak a Bárka Színházba. A Színház, nem kötelező módon, a nyertes pályázóval további marketing projektekre szerződhet.

Pályázati feltételek:

  • a pályázaton csak marketing szakos, aktív hallgatók vehetnek részt,
  • pályázni egyénileg és legfeljebb 3 fős csapatban lehet,
  • érvényes pályázatnak a fodor.krisztina@barka.hu e-mailcímre a határidőig pdf vagy ppt formátumban beérkező pályaművek tekinthetők,
  • a Színház a nyertes pályázat anyagának felhasználására teljes és kizárólagos jogot szerez, illetve a nyertes pályázat anyagát és a szerző nevét nyilvánosságra hozhatja


Bárka-brief

A Bárka Színház


A főváros és az egész magyar színházi élet egyik legjelentősebb, legszínesebb kulturális intézménye. Egyfelől színházépület, amelyben este 7 és 10 között magas színvonalú, elsősorban kortárs drámák előadásai zajlanak – másfelől egy Hely, ahol kiállítások, koncertek, könyvbemutatók, közönségtalálkozók segítik, hogy a közönségből napról-napra alkalmi közösségek jöjjenek létre.

A Bárka főleg kortárs, progresszív irányt mutató műveket mutat be. Fiatal, magyar és külföldi rendezők dolgoznak a Bárka színészével és vendégszínészekkel. Az előadások leginkább az egyetemistákat, az új dolgokra nyitott fiatalokat és felnőtteket célozzák meg.

A Bárka emellett nagy hangsúlyt helyez a gyerekekre (6-13 éves korig), azaz leendő nézőire. (MeseLadik, Párkák)
Komoly drámapedagógiai programot működtet. Egy-egy előadás előtt és után iskolás csoportok az adott este témáját beszélik meg több szempont szerint, drámapedagógusokkal. (Fahrenheit 451, Iskola a határon)

A Bárka Színház saját, színvonalas kiadványt jelentet meg Hajónapló címmel.

Hajónapló Műhely néven kritikusi képzést működtet, rendszeres zenei-, irodalmi- és pódiumesteket rendez, havonta változó kiállításoknak ad otthont. Drámaírói Műhelyében pedig a 2011-2012-es évadban fiatal írót nevel ki magának.
Évente 3 fesztivált (Ördögkatlan Fesztivál, Ráday Kultucca, Józsefvárosi Napok) szervez.

A 2011-2012-es szlogen:

ITT ÉS MOST!

2011-2012-es bemutatók:

Michael West: Szabadesés | Rendező: Göttinger Pál
Tankred Dorst: Amélia, a Hód és a Király a tetőn – gyerekeknek | Rendező: Piotr Cieplak
Tasnádi István: East Balkán | Rendező: Vidovszky György
Szabó Borbála: Sitcom | Rendező: Szabó Máté
Jorma Uotinen-rendezés | A nagysikerű Piaf Piaf c. előadás után a világhírű finn koreográfus újra a Bárkán dolgozik. 

Műsoron marad: Harminchárom változat Haydn-koponyára, Mulatság, Tengeren, Iskola a határon, De Sade pennája, Nem tudni, hogyan, Dogville, Fahrenheit 451, Párkák, Éjféli mesék, Nehéz, MeseLadik 

A Bárka célközönsége:

Előadásonként változó:
Gyerekek (6-12)
Tinédzserek (13-20)
Egyetemisták (18-25)
Kultúrát kedvelő, felsőfokú iskolát végzett, kereső, fizetőképes felnőttek. (23-55)

A marketing terv tartalma
  • a marketing tervnek foglalkoznia kell a teljes évad Bárka-márka építésével
  • a teljes marketing tervbe bele kell foglalni az 5 bemutatóhoz tartozó külön marketing tevékenységeket
  • a tervbe bele kell foglalni az épületbeli, a közvetlen környezet, illetve a kerületi marketing-stratégiai elképzeléseket
  • a tervnek az Itt és most! szlogenre kell épülnie

Az érdeklődők további információt a fodor.krisztina@barka.hu címen kaphatnak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://markkom.blog.hu/api/trackback/id/tr482875834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása