2010.12.12. 14:04
A BGF nyerte az OMD versenyét
A BGF csapata nyerte az Országos Média Diákversenyt. Az Airwavesnek kellett kampányt tervezni, melynek keretében a győztes csapat számos social aktivitást és btl-megoldást is belevett a mixbe. Volt strucclovaglás, jelmezes struccparádé és flash-mobok.
November 26-án zajlott az OMD által szervezett 10. Országos Média Diákverseny (OMD) szóbeli döntője. Az első helyezést végül a Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) „New Waves” fantázianevű csapata nyerte. A csapat győzelme révén szakmai gyakorlati lehetőséggel gazdagodik az OMD-nél, illetve az idei verseny ügyféloldali kiírójánál, az Airwavesnél.
A feladat szerint a rágógumimárkának kellett marketingstratégiát tervezni. A győztes csapat ennek keretében fókuszcsoportos piackutatást végzett, a fővonal a „bátor strucc kampány” volt, melynek fő üzenete, hogy a rágógumi segítségével – mély levegőt véve – válaszolni lehet az élet kihívásaira.
A stratégiában hangsúlyos szerepet kaptak az olyan akciók, mint a strucclovaglás, a jelmezes struccparádé, a témával kapcsolatos flash-mobok, de városi kalandparkkal és panelházak oldalára helyezett strucc alakú mászó falakkal is kiegészült a kampány, miközben az egész stratégiát összekapcsolták közösségi médiahasználattal.
Link: http://www.kreativ.hu/cikk/a_bgf_nyerte_az_omd_versenyet
Szólj hozzá!
Címkék: ajánlók
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.