Akarsz róla beszélni?
Igen vagy nem? Miért?
Ha akarok, kinek?
Akiknek akarok róla beszélni, ők milyen állapotban vannak, őket érdekli?
Ha akarok róla beszélni, milyen eszközökkel?
Ha igen, ha nem, ez milyen módon befolyásolja a vállalatok fejlődését, növekedését?
Ördögtől való, hogy CSR aktivitást ugyanolyan marketing és média mix-el kommunikáljunk, mint bármi mást?
Miért kell egy vállalatnak arra költenie, hogy azt kommunikálhassa, ami egyébként társadalmilag hasznos?
Miért nem mehetnek át a médiában a társaságok felelősségvállalási programjai?
Mitől válik hitelessé a CSR kommunikáció?
Vezetői és/vagy munkavállalói szemlélet nélkül megy?
 

részletes info: http://www.brandtrend.hu/hir/4594/akarsz_rola_beszelni.html

A bejegyzés trackback címe:

https://markkom.blog.hu/api/trackback/id/tr502433130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása