A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete országos piackutatási diákversenyt rendez olyan felsőoktatási intézményben tanuló hallgatók számára, akik piackutatást tanulnak vagy tanultak.

A verseny célja az egyetemi és főiskolai hallgatók körében elősegíteni a piackutatás gyakorlati alkalmazásának megértését, a szakma népszerűsítését. A verseny hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a végzett hallgatók, akár ügynökségi, akár ügyfél oldalon kerülnek a jövőben kapcsolatba a piackutatással, szakmai hozzáértéssel kezeljék a kutatási igényeket és széleskörűen ismerjék azok megoldási lehetőségeit.

A feladat a Ringier Kiadó által megfogalmazott piackutatási briefen alapuló kutatás elkészítése. A verseny kétfordulós, az első fordulóban az NRC Kft. által készített Visitor Media Research (VMR) 2010 adatbázisa alapján kell a csapatoknak az elemzést lefolytatni. A második fordulóba jutó csapatok kérdőívét a támogató piackutató cégek online mintán lekérdezik, amelynek az eredményeit prezentálják a döntősök, az ügyfél- és ügynökségoldali szakértőkből álló zsűri előtt.

A téma: Az online médiafogyasztás és az online vásárlási szokások összefüggéseinek a vizsgálata. Feladat a 15-39 éves célcsoporton belüli, eltérő jellemzőkkel rendelkező csoportok feltárása, különbségek értelmezése.

 

Nyeremények:

I. helyezett:

A Média Hungary 2012 rendezvényen részvétel és előadási lehetőség,

illetve a tanulmány rövidített változatának megjelenése a Kreatív szakfolyóiratban,

valamint 400 000 Ft összértékben részvétel az SPSS Hungary tanfolyamain.

II. helyezett:

Ringier könyv- és ajándékcsomag,

valamint 200 000 Ft összértékben részvétel az SPSS Hungary tanfolyamain.

III. helyezett:

Ringier könyv- és ajándékcsomag,

valamint 150 000 Ft összértékben részvétel az SPSS Hungary tanfolyamain.

 

Határidők:

Szeretnénk kérni minden kedves versenyzőt, hogy a határidők betartására legyetek nagy figyelemmel, mivel az azon túli jelentkezéseket, illetve feladatleadásokat sajnos nem tudjuk elfogadni! Ezek a következők;

Jelentkezés: 2011. szeptember 30.

Írásbeli dolgozat leadása: 2011. november 18.

Elődöntősök kihirdetése: 2011. december 5.

Elődöntő, szóbeli forduló: 2011. december 14.

Döntősöknek a kérdőív leadása: 2012. január 25.

Adatbázis elérhető: 2012. február 09.

Döntős feladat beküldési határidő: 2012. március 12.

Döntő időpontja: 2012. március 28.

További információ: marianna.piskoti@uni-corvinus.hu

www.piackutatas-verseny.info

A bejegyzés trackback címe:

https://markkom.blog.hu/api/trackback/id/tr473247260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása