A pályamunka részei

  • 1/1- es Sajtóhirdetés layout
  • 30 mp-es TV Spot storyline és storyboard (opcionálisan moodfilm csatolása lehetséges)
  • Szabadon választott kreatív: a klasszikus kommunikációs csatornák mellett egyéb alternatív kommunikációs eszközre, irányra is várjuk az ötleteket (pl: esemény, installáció, gerillakampány, online… stb)

 

  • A pályázat célja
    A pályázat célja, hogy a MOL fiatal, pályájuk elején járó tehetségeket is bevonjon új kreatívjai kialakításába, amelyek hozzájárulhatnak a vállalat imagének friss, lendületes újragondolásához.

Pályázat határideje: 2010. december 31.

 Link: http://palyazatok.org/mol-image-palyazat-2010/#more-13508

A bejegyzés trackback címe:

https://markkom.blog.hu/api/trackback/id/tr602459648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása