2010.09.26. 12:36
Eat this - avagy mi is az az ambient?
Érdemes utánaolvasni a témának, habár ugyan Magyarországon még nem túl elterjedt reklámozási forma, szerintem hatalmas szabadságot enged a reklámtervezőknek, a célcsoportot pedig teljesen újszerű módon próbálja megfogni.
És akkor egy kis kultúrmorzsa, hogy mit is nebvezünk ambient reklámnak:
-friss ötleteket amelyek az adott környezethez tökéletesen igazodva a lehető legjobb befogadói állapotban érik el az embert és közvetítik a reklámüzenetet
-A célcsoportot olyan környezetben, módon, szituációban, (ambient-ben) elérő üzenetet,
ahol senki nem számol a reklámok felbukkanásával.
- különböző eszközöket, amelyek olyan kontaktus minőséget kínálnak, amiről a hagyományos, tradicionális médiák - kis túlzással ugyan - már régóta csak álmodoznak. Szóbeszédet, szimpátiát, pozitív emocionális töltést generálnak, s így érik el a fogyasztók vágyait.
Szólj hozzá!
Címkék: ajánlók
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.