2010.09.16. 11:59
Országos Piackutatási Verseny
A verseny célja, hogy elősegítse a piackutatás gyakorlati alkalmazásának megértését, a szakma népszerűsítését az egyetemi és főiskolai hallgatók körében. A verseny hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a végzett hallgatók szakmai hozzáértéssel kezeljék a kutatási igényeket és széleskörűen ismerjék azok megoldási lehetőségeit, akár ügynökségi, akár ügyfél oldalon kerülnek a jövőben kapcsolatba a piackutatással.
A verseny feladatot a Vodafone írta ki ez éven, a téma:
A fiatalokat megcélzó kommunikáció hatékonyságának vizsgálata a mobilszolgáltatók esetében.
Az első helyezett csapat tagjainak díja féléves szakmai gyakorlat a zsűriben résztvevő piackutató vállalatok valamelyikénél, illetve a Vodafone-nál, heti Sziget jegy, továbbá Vodafone ajándékcsomag. Emellett a nyertes csapat tagjai részvételi lehetőséget kapnak az SPSS tanfolyamaira 400 000 Ft összértékben.
A második helyezett csapat tagjai 2 napijegyet kapnak a Szigetre, Vodafone ajándékcsomagot, valamint részvételi lehetőséget az SPSS tanfolyamain 200 000 Ft összértékben.
A harmadik helyezett csapat díja 1-1 napijegy a Szigetre, Vodafone ajándékcsomag, valamint részvételi lehetőséget az SPSS tanfolyamain 200 000 Ft összértékben.
Jelentkezési határidő:
2010.10.01.
A feladat részletei, a jelentkezési lap és további információ elérhetők:
További kérdéseiket az alábbi email címre küldhetik:
marianna.piskoti@uni-corvinus.hu
Szólj hozzá!
Címkék: verseny
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.