Érdemes utánaolvasni a témának, habár ugyan Magyarországon még nem túl elterjedt reklámozási forma, szerintem hatalmas szabadságot enged a reklámtervezőknek, a célcsoportot pedig teljesen újszerű módon próbálja megfogni.

És akkor egy kis kultúrmorzsa, hogy mit is nebvezünk ambient reklámnak:

-friss ötleteket amelyek az adott környezethez tökéletesen igazodva a lehető legjobb befogadói állapotban érik el az embert és közvetítik a reklámüzenetet

-A célcsoportot olyan környezetben, módon, szituációban, (ambient-ben) elérő üzenetet,
ahol senki nem számol a reklámok felbukkanásával.

- különböző eszközöket, amelyek olyan kontaktus minőséget kínálnak, amiről a hagyományos, tradicionális médiák - kis túlzással ugyan - már régóta csak álmodoznak. Szóbeszédet, szimpátiát, pozitív emocionális töltést generálnak, s így érik el a fogyasztók vágyait.

A bejegyzés trackback címe:

https://markkom.blog.hu/api/trackback/id/tr752324145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.